1 Ağustos 2013 Perşembe

İNSTAGRAM #Tatil Vakti!!!!!

Adından da anlaşılacağı gibiii bu post tatil fotoğrafları içermektedir :)
Tatilden döndüm şu an  Denizli'deyim ancak fotoğraflara bakıp iç çekiyorum, çünkü burada çok sıkılıyorum!

Öncelikli olarak instagramdaki bir haftamı paylaşmak istedim, asıl fotoğraflar bu posttan sonra :))

İlk fotoğraflarıma baktıkça 'keşke bronzlaşmasaydım' diyorum. Bikini altında kalan bölgeler ve gerisi arasında öyle bir uçurum var ki.... Resmen kapkara olmuşum İMDAT!!

Bu fotoğraf ilk günden. Üst Kotondan.
Alt ise Zeki



Sabah-öğle-akşam demeden yedik, içtik. Bir hafta sonunda nasıl kilo almadan dönebildim hala şaşıyorum:)



Otelde sıkıldığımız zamanlar da oldu.



SPORU AKSATMADIK. İkimiz de spor yapmayı çok seviyoruz. Tatil de olsa spordan kopamadık.



Ben bu bikiniyi çok beğenerek almıştım. Zekiden.



Ben bu bebeğe bayıldım! Gözleri o kadar açık bir mavi ki, korkutucu bir şekilde bakıyordu ancak çok sevimli birşeydi :)



Burnumu tuttu ve bırakmadı. Sanırım herkese böyle yapıyor. Kadın Rusça konuşuyordu tam anlayamadım ancak hareketlerinden biraz anlamıştım ki o vakte kadar burnumu kaptırdım gitti :) 
Zor ayırdık o tontiş ellerini burnumdan, sonra saçıma yapıştı :)








Bu bikinim geçen yıldan. Onun da gönlünü alayım diye bir kerecik giyeyim dedim.
Güneşlenecek olduğum bir gün askı izi çıkmaması amacıyla bunu tercih etmiştim.







Köpük partisinden. Ancak çok eğlenemedim sanki(?)





Bu fotoğrafları seri olarak paylaşırım, o derece çok seviyorum ben bu çocuğu :)





Bunu Arda'nın annesi çekmiş. Aquaparktayken. Orada o kadar çok eğlendik ki 3 gün boyunca vaktimiz aquaparkta geçti diyebilirim :)
Ben bu fotoğrafı çok beğendim. Tamamen doğal olduğu için, bizim en sade halimiz bile böyle aşk dolu :)
 NAZAR DEĞMESİN.





Son olarak pencereden çektiğim bir fotoğraf koydum. Bu sırada otele elveda demek için odamızdan ayrılıyorduk..



Çok güzel bir tatildi. Fotoğraflar avunmama yetmiyor, tekrar istiyorum! :)


İnstagramdan takip etmek isterseniz: TIK TIK


Sevgilerle..



5 yorum:

  1. Harika resimlerdi canım, Mersinde denize heryerden girilebildiği için öyle uzun uzun tatillere gidilmiyor zaten herşey yanı başında ama bazen ahh ahh diyorum, işlerden fırsat bulursak inşallah biede kısmet olur
    evet o doğal resminiz çok tatlı
    nazar değmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Ben de yıl boyu izmirdeyim ama başka yerlere seyahat etmek çok güzel geliyor :)
      Umarım fırsat bulursunuz, Ege de eğlenir :))

      Sil
  2. Cok tatli bir ciftsiniz, masallah! Fotograflarin hepsi birbirinden güzel cikmis, ayrica fizigin muhtesem, hemen spor yapasim geldi! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok mutlu oldum:) Yaz yaklaşmışken spor yapmak şart :))

      Sil